wtorek, 8 października 2013

Rozdział 4. Koniec i Początek dnia

- Sandra ! Sandra !! - wbiegłam do domu krzycząc .
- Co się stało ? - zapytała dziewczyna wychodząc z pokoju .
- Nie uwierzysz mi kogo spotkałam , ja.. ja sama w to nie wierzę .
- Kogo ? Spotkałaś ?
- Nialla Horana !!!
- Co jakim cudem ? !! - zapytała zdziwiona , a zarazem podniecona dziewczyna .
- No bo wczoraj byłyśmy w Nando's i był ten chłopak blondyn i ii i ja się na niego zagapiłam i zahaczyłam ręką o klamkę czy coś i spadła mi ona , w sensie ta bransoletka
- II ?? ?
- I nie przerywaj mi !! Eee na czym ja to skończyłam ?
- Że zahaczyłaś bransoletką o drzwi ...
- A tak , no i ja ją zgubiłam i wiesz jaka ta bransoletka jest dla mnie ważna
- No wiem
- No właśnie więc zaczęłam ją szukać , no i okazało się że ten chłopak ją znalazł i był w Nando's ale ja już wyszłam , a on wybiegł za mną !!!
- I to był Niall ?
- Tak !!
- Na pewno ? Nie robisz sobie ze mnie jaj ?
- No Ku*wa wiesz co ? W takich sprawach nigdy !!! Na prawdę , zresztą jak mi nie wierzysz to jutro się przekonasz !!
- Niby dlaczego ?
- Zapytał się mnie czy nie mam na jutro planów , powiedziałam że nie !! I się umówiliśmy na jutro !!
- Ku*wa ty na serio nie robisz sobie jaj ... Aaaaaa - dziewczyna złapała mnie za rękę a ja ją zaczęłyśmy piszczeć i skakać .
- Dobra , dobra dosyć ! Jesteśmy głupie !!
- Masz rację , a jak zamierzasz się jutro ubrać ?
- Jeszcze nie wiem , a właśnie i zaniosłam nasze dokumenty do tego salonu i...
- I .. ?
- I zaczynamy od poniedziałku
- Aaa
- Aaa - znów zaczęłyśmy piszczeć .
- Wiesz co Vicky
- Hmm ?
- Trzeba to opić - dziewczyna otworzyła lodówkę i wyciągnęła wino
- No nareszcie dobrze mówisz ! - otworzyłam szafkę i wyciągnęłam kieliszki . Sandra nalewała . Wypiłyśmy z cztery kieliszki , oglądnęłyśmy film i położyłyśmy się spać ....
***Następny dzień **
Wstałam o 10 , poszłam do łazienki wzięłam kąpiel , pomalowałam się , uczesałam i ubrałam .
Sandra jeszcze spała , a ja zaczęłam robić naleśniki na śniadanie .
- Mmm , co tak ładnie pachnie - do kuchni weszła Sandra.
- A no , naleśniki robię
- A dla mnie się coś znajdzie ?
- Jasne kochanie - siadłyśmy na kanapie w salonie i zaczęłyśmy jeść śniadanie . Strasznie się przejmowałam dzisiejszym dniem bo miałam się spotkać z Niallem , a co jeśli to jednorazowe spotkanie ? A co jeśli będę jego pośmiewiskiem ? Czasem mam tak że strasznie się stresuje a dzisiaj ? Dzisiaj to jest koszmar bo dlaczego Niall miałby się zaprzyjaźnić z taką dziewczyną jak ja ? Nigdy nie wierzyłam że go spotkam , fakt , faktem co noc się modliłam , ale po jakimś czasie straciłam na dzieję, czyżby mój anioł stróż mnie wysłuchał ? Dlaczego ja się tak stresuję ? Ehh...
- Victoria ...
- Tak ? - zapytałam zamyślona
- Czyżby ten chłopaka na dole to nie jest Niall ?
- Co ?! - podbiegłam do okna - Faktycznie to Niall .
- No to idź , bo czeka
- Yyy ...
- No idź
- Yy okey - złapałam za telefon i wybiegłam z domu .
** Na dole ***
- Cześć Victoria - powiedział blondyn .
- Hej Niall - powiedziałam zawstydzona .
- Co tam ? Jak się spało ?
- Dobrze , hmm jak się spało ? Też dobrze . A u Ciebie co tam ? Jak się spało ?
- Dobrze , wczoraj gdy wróciłem poszedłem z Harrym do kina , potem wróciłem i położyłem się spać i powiem ci szczerze że przyśniłaś mi się . Pierwszy raz od wielu lat przespałem całą noc, bo wiesz te koncerty ...
- Rozumiem
- Zawsze tak mało mówisz ?
- < ha ha >  No co ty , jak mnie poznasz to dopiero wtedy zacznij mnie oceniać
- < Ha ha > zapamiętam to sobie , a tak wogóle to zapomniałaś mi dać swój numer telefonu .
- Ja ?
- Tak ty - uśmiechnął się chłopak
- Nie prawda , to ty zapomniałeś się zapytać ?<haha>
- Dobra , przepraszam cię to mój błąd
- No raczej ...
- To co dasz mi ?
- Okey ..
- Masz mój telefon i zapisz mi go - chłopak dał mi do ręki swój telefon , wybiłam mój numer telefonu .
- No to dziękuję
- Proszę
- Napiszę ci Sms'a
- Okey -,,To co idziemy gdzieś ? ''  taką dostałam treść sms'a od chłopaka .
- Jasne - odpowiedziałam . Poszliśmy do parku , siedliśmy na samym końcu na ławce gadaliśmy bardzo długo , on w pewnym sensie poznał mnie a ja jego , jest bardzo fajny , jest inny niż opisują go gazety ......

1 komentarz:

  1. *o* Suuuper!!! Proszę szybko next :))
    Zapraszam -> http://onedirection-my-love-my-life.blogspot.com/ * http://light-in--the-tunnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń