wtorek, 15 października 2013

Rozdział 5.

Weszłam do domu było już po 21 , Sandra siedziała w salonie i gadała z Olką na Skype . Szłam do pokoju , po cichutku na paluszkach tak aby nie przeszkadzać Sandrze .
- Victoria ! Chodź tu szybko
- No okey ..
- I jak tam było na randce z Niall 'em Horanem ?
- Bardzo fajnie i to nie była randka tylko zwykłe spotkanie
- Tak , tak jasne
- No tak
- A poznałaś już One Direction ?
- Nie ! TO było tylko zwykłe spotkanie... Poznawaliśmy się
- Aha , niech ci będzie mam jeszcze jedno pytanie
- Jakie ?
- Dlaczego masz takie rumieńce ?
- Ja rumieńce ? -  spojrzałam w lustro , a moje policzki były różowe , gorzej niż różowe a gdy Sandra gadała o Niall'u serce biło mi szybciej , to wszystko było dziwne
- Tak
- Nie wiem , zimno jest na polu idę się przebrać i idę do pokoju , pa Ola , Pa Sandra
- Pa - powiedziała Ola , a Sandra spojrzała na mnie i zaczęła dalej gadać z Olką . Poszłam do łazienki , zmyłam makijaż i przebrałam się w dresy .
Położyłam się w pokoju na łóżku najpierw gapiłam się w sufit , aż sięgnęłam po laptopa weszłam na ask.fm , facebooka , twittera i skypa , no ale na asku nie miałam żadnych pytań , na skype nikogo nie było , facebook strasznie mnie nudzi miałam jakieś z dwie wiadomości i kilka powiadomień no i został twitter , nie mogłam uwierzyć w to że Niall Horan mnie zaobserwował i nagle z 1.000 osób zrobiło się 11.000 tysięcy osób to było dziwne , chciałam napisać coś do Nialla ale ostatni wpis dodał godzinę temu , zaczęłam przeglądać twittera , odpisywać ludziom aż w końcu poczułam się zmęczona i napisałam ...
       -  ,,  Good night , all !! xx [ Dobranoc xx]  '' - Ludzie odpisywali mi dobranoc , kolorowych , miłych snów i takie tam , nawet Niall mi odpisał  , taka mała rzecz a cieszy .
       - ,, Good night , sun xoxo'' - to było naprawdę słodkie . Odłożyłam laptopa na bok i leżałam w łóżku myślałam nad tym wszystkim czy ja przypadkiem nie śnie , czy naprawdę go poznałam ? Tak poznałam go , ale co dalej ? A co jeśli się już nie spotkamy ? Czy to było jednorazowe spotkanie ? Ale odpisał , nie ja jestem tylko naiwna przecież ja nie mam szczęścia w życiu chyba że coś się zmieniło , było by wspaniale gdybym mogła z nim być, ale czy to jest realne ?
Za dużo pytań , za mało odpowiedzi pierwszy raz kogoś tak mocno pokochałam , wcześniej nie kochałam Nialla tak mocno bo go nie znałam ale zdarzył się cud , wszystko się zmieniło poznałam go i naprawdę pokochałam , no chyba że to tylko zauroczenie , spędziłam z nim tylko jeden dzień , jak to wszystko się potoczy ? Sama nie wiem , chyba za dużo myślę najlepiej będzie gdy położę się spać .....


*** Hejka Przepraszam że takie krótkie i nudne ale to jest początek a w dodatku szkoła , zrozumcie :)) Proszę o jak najwięcej komentarzy , to dodaje mi dużej motywacji *** <3







1 komentarz:

  1. Bum cyk cyk nominuję cię do Liebster Award więcej info u mnie na blogu --->http://you-are-my-life-fan-fiction.blogspot.com/ w zakładce Libster Award

    OdpowiedzUsuń